Veel gestelde vragen

Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien jouw vraag er niet bij staat? Neem dan contact op via het contactformulier.

Voor de een is het een leuke uitdaging, voor de ander is het een lastig karwei. Wij weten, als geen ander, hoe moeilijk een origineel cadeau vinden is. We hopen je met dit antwoord te helpen. Alvast veel geefplezier gewenst!

De volgende 3 onderwerpen vormen de rode draad van een origineel en passend cadeau:

- De reden om het cadeau te geven.
- Het effect op de (gelukkige) ontvanger.
- De keuze voor het cadeau en het moment om te geven.

De onderwerpen zijn de basis van je zoektocht. Probeer daarnaast jezelf in de schoenen van de ontvanger te plaatsen. Bedenk wat de hobby's, gewoontes of ambities zijn van de ontvanger. Het geven van een origineel cadeau is misschien het lastigste wat er is. Vaak kan een klein beetje inspiratie je al ver op weg helpen. Neem een kijkje in onze webshop, of lees één van onze vele blogs.
Wanneer je bij ons je cadeautje hebt gevonden, kun je direct afrekenen met vrijwel alle betalingssystemen. Met de volgende betalingssystemen kun je betalen: iDeal, Paypal, Visa, Mastercard, Klarna & Belfius.

Zo reken je gemakkelijk, betrouwbaar en razendsnel af op jouw manier! Daarnaast maakt Cadeautje-kopen.nl gebruik van SSL-encryptie, waardoor via elk betalingssysteem veilig met jouw betaalgegevens wordt omgegaan. Gaat het om een zakelijk bestelling? Wij sturen bij elke bestelling een factuur mee.
Ja. Je kunt op dezelfde dag van de bestelling voor 18.00 contact opnemen om de bestelling te wijzigen. Dit kan vrijblijvend via de mail; stuur een e-mail met jouw ordernummer en wijziging naar info(@)cadeautje-kopen.nl.

Mocht je niet voor de tijd je wijziging niet hebben gemaild, dan kunnen wij helaas niet verzekeren dat de bestelling wordt gewijzigd. Je kan ons eenvoudig bereiken via de contactpagina.
Ja. Je kunt op dezelfde dag van de bestelling voor 18.00 contact opnemen om de bestelling te annuleren. Dit kan je vrijblijvend via de mail doen; stuur een e-mail met jouw ordernummer en annulering naar info(@)cadeautje-kopen.nl.

Annuleer je niet op dezelfde dag vóór 18.00, dan kunnen wij helaas niet verzekeren dat de bestelling wordt geannuleerd. Je kan ons eenvoudig bereiken via de contactpagina.
Ja. Je bent wettelijk gerechtigd om 14 dagen na ontvangst het cadeautje te retourneren. Wij zullen de retournering in behandeling nemen. Binnen één week zullen wij het pakketje controleren op gebreken. Mocht daar geen sprake van zijn, dan storten we het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) terug op jouw rekening. Bekijk voor meer informatie onze retourpagina.
Doorgaans worden bestellingen, die vandaag zijn besteld voor 18.00, dezelfde dag nog verwerkt en mogelijk verstuurd. Helaas kan het eens voorkomen dat de leverdagen afwijken. Doordat wij gebruik maken van de standaard pakketdiensten zoals DHL & PostNL, hebben wij de snelheid van het logistieke proces niet volledig in de hand. Wij vragen in het geval van vertraging om jullie begrip.
Heb je een opmerking of klacht? Wij staan altijd open voor directe feedback en vinden het vervelend om te horen dat je ergens ontevreden over bent. Laat het ons weten via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@cadeautje-kopen.nl. Zo kunnen we samen een oplossing vinden. Bij voorbaat dank!